2010-05-11 ? 23:29:48

Vill ha massa pengar!

      
Helt underbar klänning från Nelly.com. Jag dör lite!
Vill så gärna ha den. Synd jag inte har pengar nu så jag kan beställa den. Men funderar starkt på att göra det när jag får pengar, tror jag kommer ångra mig djupt annars. Hoppas bara den finns kvar, känns som den kommer att säljas som smör. För 529 riksdaler blir den din.

Förövrigt vill jag färga håret, NU NU NU! Hoppas det blir av imorgon, han sa att vi skulle ta det då men jag förväntar mig inget, för han är rätt upptagen, men vi får se. Vill få det gjort innan helgen iallafall. Usch, hatar den hårfärgen jag har nu, känner mig inte bekväm för 5 öre. Jobbigt när det ska vara så.

Jaja jag bara babblar, ska göra iordning lite te och sen läsa lite bloggar innan det är dax för att sova.
Chingeling.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: