2010-10-20 ? 01:54:58

Tatuering


Jag har hittat min framtida tattoo. Tänker inte ladda upp bild på den. För den ska skissas upp på mitt sätt o så. Så jag visar den inte förens jag gjort den. Kan bli inom 1 månad, eller om flera månader. Den kommer kosta mellan 2500-4000 så jag måste spara! Jag vill göra nu, är så sugen!

Ska ha den på armen, tatuera över en tattoo jag har där, den är så jäkla ful och jag hatar den. Bläää, kan knappt titta på den. :(
Så snacka om att jag längtar. Synd det är så dyrt, men vill man vara fin så.. Dessutom slänger jag hellre ut de pengarna och få en bra och snygg tatuering. Tänker aldrig mer gå till en hemtatuerare, fattar inte vad jag tänkte med igentligen, det är ju endå nåt som sitter där för alltid. Aja man lär sig av sina misstag.

Tatueringen ska jag göra på en studio här i Huskvarna BBT. Jag vill helst att Rickard Bohman ska göra den då jag ska ha rätt mycket skuggning och han är riktigt grym på det.

Här kommer några bilder från hans facebook.




          

Bilder : Rickard Bohman BBT
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: