2010-09-23 ? 02:10:30

FÄÄÄST


          
Jag saknar sommaren. Jag ångrar när jag skrev att jag saknade hösten och vintern. Fyfan, ge mig sommar. Jag mår som bäst då. Jag pallar inte ett halvår fullt av kyla och mörker, inte just nu :(

Jag suger på att blogga, men de senaste veckan har jag haft förbannat ont i magen igen, äter medicin nu så är på bättringsvägen, hoppas hoppas det försvinner helt till helgen då det är fäääääst.. Måste få tillbaka orken också, den försvinner helt när jag får såhär ont i magen.
Verkar som att min älskling Jenny kommer ner snart också, ska bli skönt att träffa henne igen, saknar henne redan. Men nu mår hon inte så bra, så vill gärna finnas där för henne och att hon ska känna att hon har någon att prata med, älskar dig!

Aja sovdags nu, eller ska se en film innan och mysa med älsklingen, sen sova :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: