2010-09-02 ? 01:36:07

Fyfan.


Är så jäkla upprörd! Satt inne och småläste lite på flashback sedan hamnar jag i en tråd där någon skriver att det är en tjej som kastar valpar i sjön. Dum som jag är klickar jag på länken och kollar på videon även när jag vet att jag är så känslig och inte pallar kolla på djurplågeri. Men men gjort e gjort.

Hon slänger alltså i ett gäng valpar som är bara några veckor gamla i sjön!! Hur fan kan man göra nåt sånt? Har hon inget hjärta eller? Har hon inte råd att avliva dom hos någon vetrinär så kan hon väl ge bort dom? Eller lämna dom på något djurhem. Fyfan sånt här gör mig riktigt förbannad! Kastrera hundarna så slipper du valpar senare.. Skulle jag möta henne nångång då jävlar skulle inte jag kunna hålla händerna i styr.

Skickar länken, men titta inte på den om ni e känsliga. Flashback

Kommentarer
Martina

Hej, eftersom det bara var du som var med och tävlade så får du nagelkitet. Maila ditt namn och din adress till mig så skickar jag det :)



2010-09-02 @ 11:06:47
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: