2011-01-01 ? 17:14:56

Nyårsafton

Hej 2011! :) Nyårsafton igår var jätte bra. Vi var ett litet gäng på 6 pers hemma hos Anders ute i Norrahammar. Dom bjöd på mat - inlindad bacon fläskfile, friterad, fläskfile, friterade räkor och kräftor, bröd och sallad. Och efterätt var det blåbärspaj. Det var så jäääkla gott. Mums! Hade aldrig ätit nåt av det innan. Inte friterat iallafall. Måste prova på det själv nångong.

Efter maten blev det lite drinkar och spel, vi spelade nåt som hette 5 sekunder, nåt frågespel. Inte så värst kul så vi drog igång musiken och väntade in 12-slaget. Så när det närmade sig gick vi ut och tände raketer, och skålade in det nya året!

Kvällen blev inte så sen, vi var väl hemma runt halv 2. Det kändes lagom för vi alla började bli trötta och sega. Idag mår jag inte så bra dock hehe, men jag måste ta tag i att städa och diska här, sen blir det soffläge resten av kvällen..
Ha det så bra!

Denna bilden är den enda jag har från igår. På Anders toalett haha. Det tråkiga var att ingen hade kamera med sig :(
Kommentarer
Felicia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 12:52:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: